بیماران با کراتینین وظیفه 1200 ساخت دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماران با کراتینین وظیفه 1200 ساخت دیالیز

سطح کراتینین سرم شاخص قابل اعتماد از عملکرد کلیه است. هنگامی که سطح کراتینین بیشتر از 708 pmol / l، که نشان می دهد بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است تبدیل شده است علاج. کراتینین 1200 است بسیار بالاتر از این مقدار بحرانی، به طوری که بیماران به احتمال زیاد توصیه می شود به دیالیز.

کراتینین بالا 1200

کراتی نین یک محصول زائد سوخت و ساز عضلانی است که از بدن از طریق کلیه ها تخلیه شده است. کلیه های سالم می تواند تعادل از تشکیل دفع کراتینین و کارآمد حفظ، بنابراین سطح کراتینین بین 59 ~ 104umol / L. 1200 کراتینین بالا به معنی بیماری مزمن کلیه تبدیل شده است مرحله اورمیک .

دیالیز می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا کمک کند

دیالیز یک روش خون تمیز کردن که می تواند کلیه ها آسیب دیده جایگزین برای حذف مایعات اضافی، مواد زائد و سموم در حالی که کراتینین متعلق به ماده مولکولی کوچک است. خیلی اوقات، دیالیز می تواند به کاهش غلظت کراتینین بالا به وضوح کمک کند، اما ممکن است عوارض جانبی دیالیز افزایش و عوارض شود با گذشت زمان. علاوه بر این، با توجه به زندگی ساعت محدود شده است، بیشتر بیماران دیالیز می خواهید اگر شما هنوز هم گزینه های دیگر.

آیا جایگزینی برای دیالیز درمانی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟

اگر بیمار هیچ خروجی ادرار، دیالیز و پیوند کلیه خواهد شد تنها گزینه درمانی برای بیماران هنوز خروجی ادرار ser.Si، بدین معناست که شما هنوز هم از این فرصت برای جلوگیری از دیالیز و پس از آن داشته باشند می توانند کمک به دستیابی به این هدف است.

نور درمانی آلودگی 1 خون: مرحله اول و دوم از این درمان است به پاک کردن خون از بیماران بارها و بارها و عادی گردش خون خود را، به طوری که سطح کراتینین بالا موثر کاهش می یابد. آخرین مرحله این است که برای ترمیم کلیه ها آسیب دیده اعمال می شود.

2 بنیادی سلول درمانی: در این روش درمانی، سلولهای بنیادی می تواند به از کار افتادگی کلیه سلول های تمایز، به طوری که سلول های جدید می تواند سلول های آسیب دیده کلیه کلیه به کار جایگزین. این می تواند ساختار برای بازسازی کلیه دست یابد.

برای تشخیص چه درمان برای شما مناسب است، شما می توانید بیماری kidney-support@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنند.





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی، کراتینین 1200، را دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: